Ny blogg.

Som ni ser så ska jag försöka blogga och få upp bloggen igen! :) I min blogg får ni följa min vardag, kläder musik och massa sådant :) kan bli lite långtråkigt och höra om vad jag gjort om dagarna, men de är min blogg ;)

Iallafall, idag var jag inte i skolan eftersom jag inte alls kände mig så bra, plus att jag har världens träningsvärk. Ska få upp träningen igen och på onsdag börjar jag på
Dans fuego med en kompis. ska bli riktigt kul att få röra på sig!

Skulle vilja börja med en sån lista så ni får lära känna mig bättre, men tyvärr så hittar jag den inte just nu. Ni får gärna länka den till mig! :)
,

http://www.nattstad.se/milish är min header fixad av, riktigt fin och ja där har ni länken till hennes blogg.

här har ni en bild på mig för att få en blick av hur jag ser ut. ha de så bra sålänge. puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0